منتدى عاشقة الحنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عاشقة الحنان

العالم كله بين يديك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مصرية

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الجنرال
عضو جديد

نكت مصرية Empty
مُساهمةموضوع: نكت مصرية   نكت مصرية Icon_minitimeالسبت أغسطس 18, 2007 7:06 am

*واحد مسطول فى السطح عمال يظرب فى الفرخة...واحد شافو قالوة ياعم حرام كدة...المسطول قالوة ياعم كل يوم بيض بيض مفيش جبنة خالص...هههههههه

*ثلاتة مساطيل واحد بيقول للتانى ولا يامحمد تعرف انا لو معايا فلوس كنت اشتريت نص الكرة الارضية التانى قالو وانا لو معايا فلوس كنت اشتريت النص التانى التالت رد وقلهم ...ومين قلكم ان انا حبيعلكم اصلا...هههههههههههه

*واحد مسطول بيقول لواحد مسطول...هو يوم الخميس يوافق24 قالو ..لو ضغط علية يوافق.....ههههههههههه

*واحد مسطول بيفتح التلاجة ..لقى الجيلى بيتهز...قالو متخفش انا جى اجيب عصير....هههههههههه

*مسطول اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قالوة : قالوة لا الخسران يخرج....هههههههههه

*واحد احول بعاكس اتنين حول بيقول احلى وحدة فيكو الى فى النص..رد واحدة فيهم قالتلو والله انتو شباب قلات الادب....هههههههههه

*واحد رخم كل يوم يعدى عند البقال عمو عمو عندك شبسى..طب ادينى مصاصة ...تانى يوم..عندك شكولاتة طب ادينى لبان..كل يوم على كدة..الراجل اتخنق منو راح يشتكى لبوة...قالو ابنك كل يوم يعدى ويرخم عليا ......ابوة الواد قالو ياعم الحاج عندك عصاية..قالوة اةة ...طب اديلوة بالقلم...ههههههههه

*مره واحد ماشي في جنازة مراته قاعد يضحك فالناس بتقوله انت بتضحك علي ايه قال لهم اصل بقالي 30سنه متجوزه اول مره اعرف هي رايحة فين...هههههههههههه

*طبيب بترى متجوز طبيبة بترية بيقولها...حبيبتى انا بموت فى دباديبك ....قالتلو وانا مقدرش ارفصلك طلب...........ههههههههه

*شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟...........ههههههههههه

*بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا......هههههههههه

*واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش.....هههههههههههه

*معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش......ههههههههههه

*مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ.....ههههههههههههه

*مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه ههههههههههه

*الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا.....ههههههههههههه
Admin
مديرة المنتدى
نائبة مديرة احلى منتدى
مشرفة عالم حواء
مديرة المنتدى  نائبة مديرة احلى منتدى مشرفة عالم حواء
Admin

نكت مصرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصرية   نكت مصرية Icon_minitimeالسبت أغسطس 25, 2007 3:45 pm

مشكور اخى الغالى && الجنرال && على الموضوع الرائع
وجزااااك الله خيرااااااااااااااا
تحياتى وشكرى لشخصك
https://totaaa.ahlamontada.com

نكت مصرية
صفحة 1 من اصل 1